parsianika.com - LOGO

ویزای نومد اسپانیا دریچه ای نو برای دورکارها و فریلنسرها

کشور اسپانیا به تازگی و از ماه جون سال ۲۰۲۳، برنامه جدیدی تحت عنوان ویزای دیجیتال نومد یا ویزای دورکاری را اجرایی کرده است.

این ویزا به فریلنسرها و دور کارها از خارج از اتحادیه اروپا اجازه می دهد به همراه خانواده شان  تا حداکثر پنج سال در اسپانیا زندگی و کار کنند و در صورت تمایل آن را تا ۵ سال نیز تمدید کرده و در صورتی که در این مدت شرایط خود و خانواده‌ی خود را با کشور اسپانیا سازگار دیدند آن را تبدیل به اقامت دائم و یا حتی شهروندی اسپانیا بنمایند.

البته تا پیش از صدور این نوع ویزا هم، اروپا همیشه مقصد خوبی برای فریلنسرهای بوده است و بسیاری این سبک زندگی را تجربه نموده‌اند اما بزرگترین مشکلی که همیشه جلوی راه آن‌ها قرار داشته این بوده که جهت حضور در کشور مورد نظرشان می‌بایست ویزای توریستی موقت تهیه می‌کردند و طبعا هر چند وقت یک بار پروسه تمدید ویزای خود را در پیش می‌گرفتند و با داشتن خانواده این پروسه پیچیده‌تر هم می‌شد.

اما اکنون، این ویزا برای اینگونه از افراد، طوری طراحی شده است که از یک سو آن‌ها در صورت تصمیم به حضور در یک کشور بتوانند سریعا تصمیم خود را عملی کنند و از سویی دغدغه‌ی تمدید ویزا در بازه‌های زمانی کوتاه را نداشته باشند. از همه مهم‌تر این ویزا و اقامت به صورت خانوادگی هم صادر می‌شود و لذا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای فریلنسرها و دور کارها محسوب می‌گردد.

 اگر علاقه مند به اقامت دورکاری (دیجیتال نومد) اسپانیا هستید، راهنمای ما، در مورد شرایط ویزای دیجیتال نومد اسپانیا و نحوه درخواست آن را مطالعه کنید.(لینک شدن به مقاله دیجیتال نومد >>>>> کلیک کنید)

منتشرشده در: تیر ۱۸ام, ۱۴۰۲دسته بندی ها: اخبار

این خبر را با دیگران به اشتراک بگذارید!

عنوان

Go to Top