parsianika.com - LOGO

لیونل مسی هشتمین توپ طلای خود را به موزه بارسلونا اهدا کرد

لیونل مسی علیرغم دریافت این جایزه در اولین فصل حضورش در اینتر میامی در آمریکا، هشتمین توپ طلای خود را به موزه بارسلونا اهدا کرد.

مسی در سال ۲۰۲۱ با انتقال به پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد، روابط خود را با غول های لالیگا قطع کرد. پس از گذراندن دو فصل در فرانسه، این بازیکن ۳۶ ساله، تابستان گذشته تصمیم گرفت رویای خود را در لیگ برتر فوتبال آمریکا MLS دنبال کند.

پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مسی هشتمین توپ طلای خود را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرد.

این نماد بارسلونا همچنین نقش مهمی در قهرمانی اینتر میامی در جام اتحادیه ایفا کرد و او را با ۴۴ افتخار بزرگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ تبدیل کرد.

حجم بالای کلکسیون رکوردهای مسی  بارسلونا را بر آن داشت تا در این زمینه به او کمک کند. هفت توپ طلای او در حال حاضر در موزه رسمی باشگاه کاتالان نگهداری می شود و هشتمین توپ نیز در راه است.

مسی قبلاً گفته بود: “هر چیزی که دارم در بارسلونا و در موزه است. توپ طلا، کفش طلا، همه چیز” علیرغم اینکه اکنون در ایالات متحده همکاری میکند، با این وجود غیرممکن است که روابط عاطفی و حرفه ای با بارسلونا قطع شود.

ساعاتی پیش، فیلم‌های ویدئویی از موزه بارسلونا منتشر شد که جایزه توپ طلای ۲۰۲۳ را در کنار افتخارات دیگر مسی، از جمله دو جایزه کفش طلای او، به نمایش گذاشت.

منتشرشده در: فروردین ۲۷ام, ۱۴۰۳دسته بندی ها: اخبار

این خبر را با دیگران به اشتراک بگذارید!

عنوان

Go to Top