parsianika.com - LOGO

اسپانیا اولین نماینده پارلمان با سندرم داون را انتخاب کرد

مار گالسران حامی افرادی ست که معلولیت ذهنی دارند. دستیابی او به این موقعیت، دستاوردی بزرگ برای افرادی ست که بیماری های زمینه ای و ژنتیکی دارند. در واقع اسپانیا با برگزیدن مار گالسران در پارلمان خود، لحظه ی تاریخی بزرگی را برای این کشور رقم زد. او اولین فرد مبتلا به سندرم داون است که در تاریخ این کشور نماینده مجلس شده است. 

موفقیت گالسران در سیاست برای افراد با شرایط خاص ژنتیکی نه تنها نقطه عطفی در کشور اسپانیا، بلکه در اروپا و حتی جهان ست و فرصتی ست تا بتوانند توانایی های خود را برای حکومت به اثبات برسانند و در سیاست به موفقیت برسند.

گالسران گفت که موفقیت او بی سابقه است و مردم در قرن حاضر شاهد آن اند که افراد مبتلا به سندرم داون سهم زیادی در جامعه دارند او همچنین اشاره کرد که این یک راه طولانی خواهد بود

گالسران از ۱۸ سالگی وارد عرصه سیاست شد و کار خود را با پیوستن به حزب محافظه کار مردم اسپانیا آغاز کرد و به تدریج از طریق پست های منصوب شده پیشرفت کرد. او ابتدا لیستی از نامزدهای حزب مردم برای انتخابات منطقه ای معرفی کرد و بعد از آن در نمایندگی پارلمان والنسیا کرسی به دست آورد. علاقه‌اش به خدمات عمومی و توانایی ارتباط با افراد از هر طبقه‌ای، او را به یک شخصیت محبوب در والنسیا تبدیل کرد که باعث شد دوباره در چندین انتخابات متوالی دیوان‌ها انتخاب شود و به سرعت به خاطر مهارت‌های رهبری قوی و اخلاص به منتخبین خود شناخته شود. او سرانجام به عنوان سخنگوی حزب مردم در دیوان‌های والنسیا منصوب شد.

گارسلان با رهبری قوی و اخلاص خود، توانست تغییرات مثبتی در والنسیا به وجود آورد و زندگی مردمی که نماینده آنها بود را بهبود بخشید.

به دلیل موفقیت‌های او در والنسیا، او در نهایت به یک موقعیت ملی در حزب مردم منصوب شد و ادامه داد تا تأثیر قابل توجهی بر سیاست‌های اسپانیا بگذارد. گذر او از یک نامزد منطقه‌ای به یک رهبر ملی، شهادتی از اراده و علاقه‌اش برای خدمت به مردم اسپانیا است.

 

منتشرشده در: دی ۲۵ام, ۱۴۰۲دسته بندی ها: اخبار

این خبر را با دیگران به اشتراک بگذارید!

عنوان

Go to Top